Monday 4 March 2013

Anak Lebih Sihat Dengan MealShakes Shaklee

Ibu mana yang tak susah hati bila melihat anak kerap sakit seperti demam, batuk dan selsema. Perkara ini sememangnya mengganggu aktiviti harian anak-anak yang aktif terutamanya tumpuan di dalam kelas berkurang akibat kelesuan. Tidak terlepas juga bagi anak-anak yang tinggal di taska dan sering dijangkitan penyakit.

Bukan kita yang dewasa ni sahaja yang perlukan supplement, tapi kanak-kanak juga memerlukannya untuk kekal sihat dan aktif terutamanya bagi mereka yang tidak suka makan. Bila sukar makan, maka banyaklah khasiat dan nutrisi penting tak diperoleh oleh tubuh dan sudah tentu sistem imun badan kanak-kanak ini menjadi lemah dan mudah diserang penyakit. Kekangan masa ibu bapa juga menyebabkan anak-anak jarang menikmati makanan yang seimbang kerana makanan segera yang mudah dan kurang sihat selalu menjadi pilihan.

Jangan risau kerana Mealshake dari Shaklee dapat membantu menghilangkan kebimbangan para ibu di luar sana. Tetapi mengapa Mealshake Shaklee? Kerana Mealshake adalah multivitamin yang mengandungi sumber protein, kalsium dan fiber. Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan yang diperlukan tubuh anak-anak. Rasanya juga sedap kerana berperisa vanilla seperti aiskrim sudah pasti menjadi kegemaran anak-anak. Ia juga membantu meningkatkan selera anak anda.

Jom kita lihat antara kelebihan Mealshake ni

  • Kaya dengan protein yang menyihatkan sel-sel tubuh
  • Meningkatkan sistem imunisasi anak
  • Memberi tenaga dan lebih sihat
  • Kaya serat larut yang melawaskan pembuangan air besar jika alami sembelit 
  • Mengurangkan masalah kulit seperti enzema
  • Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik
  • Multivitamin berperisa Vanilla tanpa pewarna dan gula tiruan
Mealshake Shaklee ini boleh diminum begitu sahaja atau dicampur bersama susu atau minuman kegemaran anak-anak.

Jom kita tengok apa kata ibu-ibu yang pernah mencuba mealshake kepada anak-anak mereka





Untuk mencuba prooduk ini hubungi saya untuk sebarang maklumat lanjut dan konsultasi secara percuma. 
email: nourelhealth@gmail.com
sms/whatsapp: 0129322728

klik like page Nourelhealth Online di Facebook untuk info terkini dan diskaun hebat! Atau add fb saya Wan Faizatul Atiqah Ismayatim untuk berbual secara lansung mengenai produk.

0 comments:

Post a Comment